Opis „Berga”

Berg nie jest luksusowym jachtem w stylu Jamesa Bonda. Nie znajdziecie tu oddzielnych kajut ani rolfoków i elektrycznych kabestanów…Ale jeśli szukacie „Jachtu z Duszą” to właśnie BERG!

Ponieważ na Bergu mieszkamy, to możecie być pewni jego dobrego stanu technicznego.

Berg jest stalowym jachtem przystosowanym do żeglugi w trudnych warunkach, a także do długich przelotów.

Posiadamy samoster wiatrowy, radar oraz radiostację zapewniającą prognozę pogody w każdym miejscu świata. Jest to bardzo ważne w przypadku długich rejsów morskich.

Wnętrze jachtu jest zabudowane tradycyjnie. Dziób to dwie koje w kształcie litery V. Mesa zawiera cztery koje oraz rozkładany stół, przy, którym spokojnie siada 8 osób (tylko łokcie blisko!). ZOBACZ ZDJĘCIA.

Kabina rufowa to dwie koje – jedną zajmuje Artur.

Poza tym jest niezależny stolik nawigacyjny oraz dobrze zabudowany kambuz… w którym, wierzcie nam, można gotować w każdych warunkach.

Pokład z centralnie położonym kokpitem zapewniającym bezpieczeństwo podczas sterowania.

Mocny reling i sprawdzona wykładzina antypoślizgowa zapewnia bezpieczną pracę przy żaglach.

Na rufie dwie wygodne ławki dają odrobinę prywatności.

Dla wędkujących mamy 3 morskie wędki i klatkę na kraby.

Zapraszamy do galerii BERGA >>

DANE TECHNICZNE

typ Roberts 44 (Bruceo)
długość kadłuba 13,5 m
szerokość 3,88 m
zanurzenie 2,20 m
materiał kadłuba stal
rok budowy 2003
ilość miejsc 8
typ ożaglowania kecz
ożaglowanie genua duża, genua mała, kliwer (x2), fok (x2), genaker, grot (x2), bezan, żagle sztormowe
powierzchnia ożaglowania 80 m2
pokład maszty i bomy aluminiowe z windami fałowymi
kotwice typu:  Bruce’a 30kg, Danfort 25kg
ręczna winda kotwiczna
kabestany w kokpicie (4 sztuki)
silnik Krab 66KM


WYPOSAŻENIE

nawigacja GPS Furuno GP32 (oraz zapasowy przenośny), radar Furuno M-1715, log, sonda, wiatromierz NASA
łączność radiostacja pośredniofalowa MF/HF – ICOM M801E,
UKF-ka stacjonarna RO-4500 (oba modele z DSC), przenośna UKF-ka ICOM IC-M1 EURO
ratunkowe tratwa ZODIAK (SOLAS A) , pława EPIRB – Mc Murdo,
pasy ratunkowe, szelki asekuracyjne
sterowanie Ster hydrauliczny,
Samoster wiatrowy Pacyfik Plus
instalacja elektryczna Instalacja nawigacyjna i oświetleniowa – 12V
Instalacja rozruchowa silnika – 24V
Alternatory 12V i 24V
Agregat prądotwórczy 1300W
Prądnica wiatrowa AirMarine 400W
zbiorniki paliwo 400 l, woda słodka 500 l, ściekowy 150 l
do lądowania Ponton Honda Wave (3+1), z przyczepnym silnikiem Yamaha 4 KM

 

UDOGODNIENIA

kuchenka z piekarnikiem (pieczenie chleba)
ogrzewanie Eberspacher
pralka (tylko w portach)
lodówka
przetwornica 12V/220V (1200 WAT)